Influencing by Brainfood Media

Στα μέσα του 2019, η Brainfood Media παρουσίασε το Influencing, μια υπηρεσία υλοποίησης ενεργειών influencer marketing, μέσω ενός διευρυμένου δικτύου πιστοποιημένων συνεργατών (ως προς το authenticity, το performance και τα metrics τους) σύμφωνα με τα πιο αξιόπιστα εργαλεία, για μέγιστη απόδοση των καμπανιών.

Μέσα σε αυτό το διάστημα υλοποίησε πολυάριθμα επιτυχημένα projects (μεγαλύτερα ή μικρότερα), σε συνεργασία με διαφημιστικές εταιρείες, media shops, αλλά και πελάτες. 

Δείτε κάποια από αυτά:

  • Το τμήμα Influencing της Brainfood Media συμμετείχε στην δημιουργία της νέας καμπάνιας της Durex.  Η καμπάνια Open To Sex, έδωσε την ευκαιρία σε γνωστούς Instagram και YouTube creators -Carrot Tards, Panos Dent και Θανάση Πασσά – να κάνουν ενδιαφέρουσες συζητήσεις, να ανακαλύψουν νέα προϊόντα αλλά και να διασκεδάσουν.  Δείτε τα όλα στο κανάλι YouTube της Durex Greece. 

 

   

 

  • Ο γνωστός YouTuber Jeremy, παρουσίασε τα χαρακτηριστικά του νέου Samsung Galaxy A80, με τον δικό του μοναδικό τρόπο. 
  • Το καλοκαίρι δεν πάμε πουθενά χωρίς το αντηλιακό μας. Η Frezyderm και η Ευαγγελία Αραβανή, σε συνεργασία με την Brainfood Media, θέλησαν να μας το υπενθυμίσουν!

 

 

  • Γρηγόρης Μικρογεύματα: παρουσίαση νέων προϊόντων. Στο κατάστημα Γρηγόρης στην οδό Πειραιώς στον Ταύρο, οι καλεσμένοι δοκίμασαν τις νέες γευστικές προτάσεις αλλά ετοιμάσαν και την δική τους "ιδανική" σαλάτα! Μεταξύ των καλεσμένων, η Ευαγγελία Αραβανή, ο Αποστόλης Τότσικας, η Κλέλια Ανδιολάτου και ο Άλεξ Κάβδας έδωσαν το παρών με πολύ κέφι και δημιουργία αλλά προώθησαν και την εκδήλωση μέσα από τους Instagram λογαριασμούς τους.