Brainfood Influencing

  • Έχοντας χτίσει ένα δίκτυο συνεργατών που διαρκώς μεγαλώνει, παρέχουμε όλη την τεκμηρίωση της επιλογής των πιστοποιημένων συνεργατών (YouTubers / Instagramers) για το κάθε brand.

    Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιούμε κορυφαία εργαλεία της αγοράς, παρέχοντας στους πελάτες σημαντικά metrics που εξηγούν την επιλογή και αποκλείουν a priori accounts με χαμηλό authenticity και χαμηλό πραγματικό performance.

Instagram Metrics

 

Audience Quality 
Score
Audience age, gender &
interests
Engagement Rate 

Advertising Performance

Influencers Types

Macro: brand awareness


Οι macro influencers & οι celebrities ενισχύουν το brand awareness σε μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού.

Micro: engagement


Οι micro influencers έχουν περιορισμένο αλλά εξειδικευμένο κοινό, με το οποίο δημιουργούν σχέση εμπιστοσύνης που χαρακτηρίζεται από αφοσίωση, ειλικρίνεια και αυθεντικότητα.